غاده عادل
غاده عادل


غادة عادل لمنى زكي: «إنتي جامدة وقوية وكلنا في ضهرك» | فيديو

سلمى خالد

الخميس، 09 مارس 2023 - 12:09 م

 قالت الفنانة غادة عادل، عن الفنانة منى زكي، بعد حملة الانتقادات التي طالتها، بسبب بوستر «تحت الوصاية»: «منى زكي دي أجمد ممثلة في مصر، وأكتر واحدة موهوبة، ودي النجمة بتاعتنا، وحرام اللي بيحصل».

أضافت غادة عادل عبر لقائها ببرنامج theinsider: "مش هقولها غير يا منى إنتي جامدة وقوية، وكلنا في ضهرك، ومنى إنسانة جميلة قبل ما تكون فنانة".

 
 
 
 
 

كما أضافت الفنانة روجينا أيضا: "منى من أجدع الناس، وممثلة شاطرة وموهوبة، ومجتهدة، وبتحب شغلها جدًا جدًا، ونجمة فوق العادة، وبقول إن اللي حصل هجوم مش مبرر الحقيقة، ومؤسف، لإن الناس لسه بتشتغل وبتعمل شغل، بلاش الحكم غير المبرر".

تابعت روجينا: "أنا متاكدة إن منى هتعمل مسلسل هيكسر الدنيا السنادي، وكل الناس هتتفرج عليه، وكلنا هنقولها مبروك يا منى، ومن دلوقتي بنقولها مبروك".

تدور أحداث العمل في إطار اجتماعي، حول امرأة تعول أسرتها، من خلال امتلاكها مركب صيد، وتعمل في توريد السمك والجمبري، ثم تواجه عدة مشاكل وخلافات في محيطها الأسري والعملي..

يشارك في مسلسل تحت الوصاية، عددًا كبيرًا من النجوم، أبرزهم، منى زكي، مها نصار، أحمد خالد صالح، دياب، علي صبحي، وعدد آخر من الفنانين، العمل من تأليف شيرين وخالد دياب، وإخراج محمد شاكر خضير.

روجينا تدافع عن مني زكي بعد حملة انتقادات بوستر "تحت الوصاية" |فيديواقرأ أيضا | 

  

الكلمات الدالة

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاركة